fredag 23 februari 2018

Posetivt besked och guld till killarna



Så jag känner mig just nu.
Jag är helt slut.

fick ju gå upp halv fyra för att dricka en liter till. Hade tid till läkaren halvnio.
Gick smidigt , sköterska stod väntade på mig .fick lite lugnade  Det gick ut i blodet på en gång , rätt så skönt. Läkaren kom in han var väldigt gullig. Det var dom båda. Han tyckte att jag hade gjort rätt för tarmen var så ren och fin. Underlättar för honom. Han sa att både tunntarmen och tjocktarmen så fina ut inga tumörer eller systor inte hellre inflammerad tarm Problemet kvar står. Han skull kontakta min läkare ge henne info vad man kan gör lindra det som jag har . Ingen tarmsjukdom glad för.






Jag tog mig en smörgås och en kopp te på sjukhusets kafeteria något i magen innan jag tog bussen hem.  

Vilade i en timme sen tog jag Rex kortare tur. Sen blev det straffet skidskytte herrar . Gud så Spänade det var.
 
 
Guld killarna 🎖Vilket os vår duktiga atleter gör .

Rex har slaktat sin leksak, det var en gång en struts.
Haft lite tråkigt då matte inte har orkat i dag.
Vi tog en eftermiddags tur i skogen rätt så sköt komma ut.
Se om jag orkar hålla mig vaken till på spåret.

Till middag ska det bli kyckling, sötpotatis pommes, majs och  tzatziki

min dag 

4 kommentarer:

  1. Så skönt att det är över och att de inte hittade något! Förstår om du är trött efter en sådan här dag😒 Du kommer säkert sova gott i natt!
    Ha en fin kväll!
    Kramis❤

    SvaraRadera
  2. Skönt gick så bar själva undersökningen bra. Får vi se vad min läkare får för info får dom så att man kan gör något åt problemet. Sovit ända till klockan åtta i dag skönt . Nu är jag på bannan igen.
    Kramar ❤🤗

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det gick bra. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Skönt för dig att du kan pusta ut, att det är överstökat! Bra att veta att detta är kollat och en OK-stämpel på det..
    Ha en skön kväll.
    Kram :)

    SvaraRadera