onsdag 21 februari 2018

Silver och solsken


God eftermiddag, härlig dag även en medalj blev det för damerna i sprintstafetten.
Lite omvänt blev det i dag för mig. 1 timme i morse. Sen blev det sprint kval och final straffet herrar och damer . Gratulera damerna till  silver.







Han med att dammsuga och torka golven, bara bädda ren kvar tar jag i morgon sen fokus på mig själv då jag ska gör min undersökning på fredag. Fick mitt recept på vistaprep pulver som jag ska dricka i morgon och tidigt på fredags morgonen. Halv nio ska jag var där för undersökningen. Toppen att kunna få medicinerna hemskickad . 

-
Det snöar utanför mitt fönster nu. Vintern kom sent , e som det är med årstiderna .

Vi hörs
 






2 kommentarer:

  1. Härlig väder idag!
    Lite blandade resultat på OS idag. Tur vi har våra tjejer som ser till att det kommer lite 🏅till samlingen.
    Ha en fin kväll!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Bra njut av det fina vädret. 🌞❄Ja tur att dom har gjort super os 🎖

    Önskar dig detsamma💖

    SvaraRadera