tisdag 20 februari 2018

Solen lyser och OS tv




Vilken fin morgon /förmiddag solen skiner gör en på gott humör.
Vi har gått till  Lycksjön möt tre stycken Riesenschnauzer tre killar. Gick jätte bra.
Rex hade nosen i baken en del var nog några goda doft som någon vovve hade lämnat efter sig.


Man ville inte alls gå hem i dag. Hem gick vi för kaffe ville jag ha och Rex en godisbit.




Efter tippset från marmor har jag köpt rödbetas dryck började morgon med en dl . Som jag ska ta varje morgon 

Snar blir det mix straffet skidskytt som jag ska se på .
Rex villar nu jag ska äta lunch till os.





En vacker bild från Lycksjön en februari dag . 

Ha det gott 


4 kommentarer:

  1. En härlig vinterdag!
    Bra med Rödbetsjuice�� Fina bilder från promenaden.
    Kramis❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. God också gör det gott för kroppen toppen. 💓

      Tack härlig vinter dag . Kramis💓💖

      Radera
  2. Rödbetsjuice är gott. Jag provade en som var blandad, Rödbeta, Ingefära, Äpplen, Apelsin.. Jättegod!!
    Härliga bilder..
    Ha det gott..Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var väldigt god så gör den nytta också😊 Det låter gott det med. Tack fin dag vi njöt 🐶

      Kvälls kramis

      Radera