söndag 18 februari 2018

Ute kväll med bowling och Resturangbesök



God förmiddag !

Klev upp tidigt för att se herrarnas straffet, det var inget att hurra för tyvärr.
Blev skogen med Rex rätt skönt.
I går var vi ute med vänner 
Blev bowling något jag inte har spelat på 15 år.
Så man var ringrostig.
Gubbe och jag var i  samma lag , och C och H i ett lag sen byte vi jag spelad med C och gubben med H.
Det blev bättre och bättre  desto mer jag spelade. Super kul kommer vi att gör om .

Gubbe i sitt livs match. Han var nog den som hade mest flyt .
Efteråt blev det restaurangen besök  häftigt ställ 50-tals inspirerat möbler och miljön.
Väldig go mat jag testade tonfisk super god trevlig personal.
 
Min mat .

Efteråt gick vi hem till våra vänner som bor i närheten.
Tittade på mellot efteråt två bra låtar som gick vidare.
lyckad kväll. 

Nu blir det skidskytt herrar för mig .


8 kommentarer:

  1. Bowling är roligt! Roligt när man gör kompislag och tävlar.
    Fin avslutning på träffen med en bit mat och lite Mello.
    Låtarna som vann tycker jag var bra👏
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev en jätte trevlig kväll. Bra avslut :)
      Hopps på skyter killarna. Tyvärr vallar timme misslyckades med valan.
      Kramar

      Radera
  2. Det är ju så kul att bowla. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Synd för startsträckorna att inte skidorna var vallade riktigt, förstår deras besvikelse. Bowlat har jag inte gjort sen 1960-talet, men roligt var det :). Mello kollar jag inte på, tycker det är urtråkigt. Kanhända det blir av när Finalen kommer.
    Morgonkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt tråkigt dom två killarna var inte glada. Väldigt kul vill jag gör om igen . Inget att hurra för mellon gillar musik finns alltid någon låt jag gillar.
      Snöiga kramar

      Radera
  4. Godmorgon igen.... kan du hjälpa mej att meddela Marmor att jag kan inte kommentera hos henne? Antingen har hon fått massor av samma kommentar, eller ingen idag. Vet inte vad som blir fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har meddelat henne se om hon kollar det.

      Kramar

      Radera