onsdag 7 mars 2018

Blir städning och Shetlands serigen





rätt så mycket snö ännu i skogarna, tur att man har en stor kille som kan gå där det är mycket.
Skogen avklarad.
Väl hemma byte jag om gav mig i väg till våran när Coop i Vendelsö.
Handla lite till min middag i kväll.
Då gubben och M ska på Ishockey. Dom ska äta ute blir Vega baren innan.
Rex och jag får klar oss själva. Tänkte äta soppa i kväll färdig köpt
Jag har en serie som jag gillar som jag har spelat in 3 avsnitt men inte sett något av dom ännu.
Blir väl  i all fall två avsnitt i kväll Shetland.
Nu är det lunch för mig sen ska jag fortsätta dammsuga torka golv i sovrumsdelen.

Ha en fin dag vi hörs snart igen🧚  


  

4 kommentarer:

  1. Kan vara skönt med en egen kväll framför TV. Kul för gubben och sonen att ha en killträff på hockey👍
    Härligt väder med plusgrader!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja var det nu har sett i kapp serien Shetland.
      Något dom har gemensamt kul.

      Går fort snar har vi våren inpå knuttarna .
      Kramar

      Radera
  2. Shetland-serien är så bra, tycker jag. Märks att det varit lite mildare grader nu. Så skönt!!
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Jätte bra spännande vackert landskap. Här är det nollgradigt en till två plus .

    Kramar

    SvaraRadera