onsdag 14 mars 2018

Kyl & Frys på plats känn i min kropp

Känner mig lite så efter dagen .

I dag vid halv ett kom så äntligen våra vitvaror.
Jag tog i mot dom fick ställ dom i köket.
Sen började den stora paket öppningen.

Så fick dom stå i två timmar innan jag satte i gång dom. Kylen har jag satt in allt nu. Och ställ in grader , timer om man glömmer att stänga.  

Nu står dom på plats lyser så fint .

 Så blir det två nya överskåp 
dom ska vi handla på lördag då vi ska  besök  Ikea .

Känns i kroppen att jag gjort en del idag .
Han också med att ta ena badrummet resta blir i morgon. 

Fick också två paket i dag i brevlådan. 
Har byt hudvårds serie för att jag har så känslig hy valt ett Svenskt helt fri all färgämnen och tillsatser. Har testa prova på av dom fastna för dom .

Gubben är på  ishockey heja på sitt kära AIK.
Jag ska unna mig en semla och en kopp te framför tv lär somna ovaggat i kväll.  


Vi hörs när vi hörs 




 



2 kommentarer:

  1. Fint blev det med skåpen!
    Kan förstå att du är trött efter allt jobb.
    Hoppas du får en bra nattsömn.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Nöjda är vi mycket jobb också än är vi inte klara.

    Kramar

    SvaraRadera