tisdag 24 april 2018

Våren och lite annt i mitt liv



Då har jag en stund över för att skriva lite igen .
Lite av varje har väl hänt här. Våren den fortskrider lite kyligare nu . Regn har vi haft. 
Jag och Rex har hoppat av rallylydnads kursen . Jag tyckte inte den var bra.
Blir en ny kurs i juni i stället för instruktör jag känner och är duktig .
Lite nytt till hemmet har vi också köpt. En ny blender och en ny vattenkokare.

Jag är jätte nöjd med båda 





I söndags fick gubben prova på minutkliniken på Ica Maxi . Väldigt bra och gubben rätt hjälp.


Annars så har vi tillbringat helgen först vid Tyresö slott .



Vi njöt av en god räksmörgås vid vattnet .

Andra dagen blev det en tur till Gålö vid vatten sen köpte jag lite blommor till ute lådorna .

Vi har ny bokat tid för Rex så han ska få sitt pass och sin rabbisvaccination .
Ska bli kul och trevligt att få res med både Rex och William. Han hade blivit jätte glad sa han mamma. Lite som har hänt och som är på gång i mitt liv just nu
Hoppa runt lite hos er se vad som har hänt där .
Vi hör när vi hörs
 


2 kommentarer:

  1. Fint med lite nytt i köket! Härliga bilder från en fin och varm helg. Ibland kan man råka ut för dåliga instruktörer på kurser. Bra att du känner till nästa instruktör.
    Ha det så fint!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja blir en hel det nytt framöver i vårat hem. Ja dåligt upplagt alldeles för många hinna med oss .

    Kramis

    SvaraRadera