måndag 12 november 2018

Blandat i dag








God kväll i stugorna .
November är verkligen en grå månad och blöt och mörk .
Rex och jag tog våran långa runda som vi gör varje morgon blir allt mellan 5-8 km .
I dag fick han spår på ett rådjur så skull han efter en kort stund. 




Vi har haft barnbarn i helgen , han blev kvar till måndags morgonen . Hans mamma kom vid åtta tiden hämtade honom det var skolvecka. 

Jag ska göra något jag aldrig gjort förut lite pirrigt och spännande. 
På onsdag ska jag in till stan. Till en salong där dom ska göra kosmetisk micropigmentering på mina ögonbryn. Då jag har väldigt tunna i dag vill slippa fylla i dom varje dag bestämde jag mig för att gör det efter en del läsning info om ingreppet. Kommer att ta en för och efter bild när jag är klar. 




I morgon fyller farmors finaste kille 10 år oj vad tiden går .

Vi hörs snart igen 

 

4 kommentarer:

  1. Så spännande med ögonbrynen👌 Hoppas det går bra. Åren går fort, det är på barnbarnen ålder man ser hur fort det går😉
    Fina bilder på Rex och Prinsen.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Skönt att komma ut i skogen trots att det är så grått och trist. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är min lyx i vardagen att få njuta några timmar i naturen . Kramar

      Radera
  3. Ja du alldeles för fort. Det gick bar gjorde inte alls ont. Tack inte svårt han är min vackra prins.

    Kramis

    SvaraRadera