måndag 26 november 2018

Vintern har kommit

God kväll isen håller på att lägga sig på Ramsjön.
Sol och någon minusgrad gillar jag. Klar vi var ute i två timmar hade roligt som vi brukar .
Min finaste som alltid ställer upp på en bild.
I dag blev det dammsugning och Rex fick sig ett bad och föning. Nu är han en fluffig dunboll.
 

 
Prinsen nybadad och fönad klar han vill var med på bild.
 
 Det är nu två veckor sen jag gjorde mina ögonbryn. Dom har läkta bar utan några komplikationer. Den 5 december ska jag tillbaks för komplettera det som ska göras. Sköt att slipp fylla i dom nu, För mig är ögonbryn viktiga. 

Rex och bästa kompisen Honey lite skillnad på storleken.
Mina dagar går denna vecka är det träff med likasinnade vovvar på fredag kul för både mig och Rex.
På fredag kväll ska jag träffa en kompis. Och på lördag ska vi ha middagsgäster. Händer något hela tiden här 
 
Gubben har också varit duktig .
Lagt plator matt som dom brukar ha i kontorslandskap, som vi lagt långa hallen mjukt gå på varmt om fossingarna.
 
Nu tackar jag för mig denna gång och på återseende. 


4 kommentarer:

  1. Nu har vintern börjat med rå och fuktigt luft. Skönt med heltäckningsmatta för fötterna vintertid. Mattan dämpat även ljudet, det kan vara skönt.
    Roligt att du blev nöjd med dina ögonbryn!
    Fina bilder på Prinsen👌
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är skön gå på lätt att håll ren bra investering . Ja november är en sådan grå rå månad. Tack dom är så fina min bryn underhålls fria .

      Kramis

      Radera
  2. Tråkigt nog försvann den. Ha en god fortsättning! /Elisabeth

    SvaraRadera